Centre

Moderne indkøbscentre forsøger konstant at forbedre kundernes helhedsoplevelse. Parkeringsfaciliteterne er kundernes første indtryk af centeret, og det er derfor kun naturligt, at centrene har nemt tilgængelige parkeringsarealer, der er attraktive at parkere på. Desværre oplever vores kunder derfor også ofte, at der er uvedkommende bilister, der foretrækker disse parkeringspladser. Dette kan være til stor gene for centerets kunder, der måske ikke kan finde en ledig parkeringsplads. Ligeledes kan det være til stor gene for invalidebilister, hvis der ikke er tilgængelige parkeringsbåse i umiddelbar nærhed af indgangene. Derudover kan uvedkommende parkering i varegårde være et problem i forhold til de leverandører, der skal aflæsse varer. Her kan City Parkeringsservice let løse jeres problemer med uvedkommende og generende parkering.

Løsninger
City Parkeringsservice tilbyder som udgangspunkt 3 løsninger i forbindelse med indkøbscentre:

• Gratis parkeringskontrol med en kombination af parkeringstilladelser og p-skive påbud. Vi betaler for opsætning af standere, skilte, tilladelser og selve parkerings-kontrollen.

• Betalingsautomater hvor der skal trækkes p-billet ved alle indkørsler, som betales inden området forlades. Vi tilbyder at betale for alle etableringsomkostninger, samtidig med en fordeling af indtjeningen og bindende kontrakter.

• AutoPark – er baseret på automatisk nummerplade-genkendelse, der via kameraer, som er opsat ved ind- og udkørsler, registrerer parkeringstiden. Dette kan kombineres med betalingsautomater og mobilparkering. Vi kan betale systemet eller det kan leases. Indtjeningen fordeles, og der indgås bindende kontrakter. Afhængigt af om der ønskes adgang til markedsføringsdata, betales der et abonnement for dette.

App & loyalitetsprogrammer
Udover parkeringskontrol kan City Parkeringsservice også tilbyde at integrere parkeringen i en allerede eksisterende center-app til smartphones og tablets eller være med til at udvikle denne. Med en center-app vil det være muligt at målrette markedsføringen mod bestemte foruddefinerede segmenter. Samtidig kan appen give statistisk materiale omkring centerets kunder. Appen kan samtidig fungere som et loyalitetsprogram, hvor loyalitetskunder kan opnå yderligere fordele i forhold til ”normale kunder”. Dette kunne eksempelvis være ekstraordinære tilbud, invitationer til særlige begivenheder, nedsættelse af prisen for parkeringen, eller forlængelse af den gratis parkeringstid. Dette vil skabe et tættere forhold mellem centeret og dets kunder, som vil få et forhøjet incitament til at vende tilbage. En mindre avanceret udgave af denne app kunne være integration til et traditionelt fordelskort, som vil kunne give nogle af de samme fordele i forhold til kundeloyalitet.

City Parkeringsservice rådgiver selvfølgelig samarbejdspartneren, og sammen finder vi den løsning, der passer bedst til jeres individuelle behov og ønsker. Løsninger kan også kombineres på tværs af ovenstående, hvis der er behov for dette.

KONTAKT OS:
City Parkeringsservice A/S
FORDELE
• Tilgængelighed.
• Større kunde loyalitet.
• Service, fleksibilitet og konduite.
• Kort sagsbehandlingstid ved indsigelser.
REFERENCER
• Spinderiet, Valby
• Slotsarkaderne, Hillerød
• Nørreport Centret, Holstebro
Gå til toppen
Back To Top